نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

ما‌درید شهر رؤیایی سیمئونه| تمدید اتلتیکومادرید با مربی قهرمان

  • کد خبر: ۶۹۶۴۷
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
ما‌درید شهر رؤیایی سیمئونه| تمدید اتلتیکومادرید با مربی قهرمان
قرارداد مربی آرژانتینی با اتلتیکومادرید تا ۲۰۲۴ تمدید می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید قصد دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. دیگو سیمئونه که موفق شد اتلتیکو را به قهرمانی لالیگا برساند، در آستانه امضای قراردادی جدید با این باشگاه است. بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید، این مربی آرژانتینی برای تمدید دو‌ساله قراردادش با اتلتیکومادرید به توافق رسیده است. سیمئونه در حالی قصد دارد خود را تا سال‌۲۰۲۴ به روخی‌بلانکو متعهد کند که قرارداد فعلی‌اش تا تاریخ ۳۰‌ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد. ال‌چولو که به‌دنبال تقویت تیمش برای فصل آینده است، از مدیران باشگاه اتلتیکومادرید خواسته است مهاجم آرژانتینی اینتر را در تابستان پیش‌رو به خدمت بگیرند.

 

کار این باشگاه برای جذب هم‌وطن سیمئونه دشوار خواهد بود؛ چرا‌که اینتر روی لائوتاروی بیست‌وسه‌ساله، ۷۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است. شیوع ویروس کرونا به لحاظ مالی بر تمامی باشگاه‌های بزرگ اروپایی تأثیرگذار بوده و اتلتیکومادرید هم از این قاعده مستثنا نیست، اما آن‌ها سعی دارند به‌نوعی ترکیب تیم تحت‌هدایت دیگو سیمئونه را تقویت کنند. اخیرا نشریه اسپانیایی «مارکا» گزارش داده بود که آلخاندرو کامانو، مدیر‌برنامه‌های لائوتارو مارتینز، با سران ۲ باشگاه رئال‌مادرید و بارسلونا مذاکراتی بر سر این بازیکن داشته است. اکنون لائوتارو با اینتر در حال مذاکره است.

 

سران باشگاه اینتر در تلاش برای ارائه قراردادی جدید به این بازیکن با دستمزد ۴.۵‌میلیون یورو در سال با پاداش‌های در‌نظر‌گرفته‌شده هستند. مارتینز که تابستان گذشته بحث حضورش در بارسلونا به‌شدت مطرح بود، اخیرا به شبکه تلویزیونی «اسکای‌اسپورت ایتالیا» گفته بود: در اینتر خیلی خوش‌حالم و خانواده‌ام هم از بودن در اینجا چنین‌حسی دارند؛ از‌این‌رو به چیزی جز ماندن در اینتر فکر نمی‌کنم. مدیر‌برنامه‌هایم جزئیات قراردادم را با باشگاه اینتر حل خواهد کرد. لائوتارو مارتینز بیست‌وسه‌ساله که تا سال‌۲۰۲۳ تحت‌قرارداد اینتر است، در فصلی که گذشت، در ۴۷ بازی آمار ۱۸ گل‌زده و ۱۰ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->